ON SALE: Medical statistics made easy - e-book format

GY.I.K. - Gyakran Ismételt Kérdések

GYIK (Rugalmasan bővítjük a későbbiekben)

SCROLL DOWN FOR ENGLISH CONTENT

 

Termékekkel kapcsolatban a Gyakran Ismételt Kérdések

  • Amiket látok a webáruházban, azok rögtön készleten vannak?
    • Igen
  • A termékeket ki tudom valahol próbálni, van bolt valahol? 
    • Bolt nincs, kizárólag webáruházként működök. A székhelyen nincsenek termékek, Felvilágosítást az itt megadott telefonszámon tudsz kérni a készleten található könyvekről, illetve a Facebook oldalamon tájékozódhatsz a könyvek tartalmát, célját illetően. 
  • Mi van akkor, ha a megrendelt termék nem tetszik, vagy sérült mire a futár kézbesítette?
    • A törvényben illetve jogszabályokban előírt módon visszatérítjük a vásárlásod értékét. 
  • Van garancia a webáruházban lévő termékekre? 
    • Természetesen van, a törvényben és a jogszabályokban előírt módon. 
  • Mennyi garancia idő a termékekre?
    • Amelyekre van, azokra 6 hónap a garancia.

Kiszállítással kapcsolatban a Gyakran Ismételt Kérdések

  • Milyen kiszállítások közül választhatok?
    • GLS futárral szállítunk
  • Mennyi a kiszállítás díja?
    • A kiszállítás díját az adott könyv ára tartalmazza
  • Mennyi a kiszállítási idő?
    • A GLS 2-3 munkanapon belül szállít ki.
  • Hétvégén és Ünnepnapokon is van kiszállítás?
    • Hétvégén és Ünnepnapokon nincs kiszállítás.
  • Hogyan értesülök a kiszállításról?
    • A GLS e-mailben és SMS-ben is (amelyiket kéred) értesít a kiszállítás napján a csomag érkezésekor, és futár hív telefonon, amikor ott toporog az ajtódban.
  • Lehet más időpontra kérni a kiszállítást?
    • Természetesen. Felhívunk telefonon, hogy leegyeztetjük veled a rendelést és a kiszállítás időpontját is, a többi adattal együtt.

Rendeléssel / Számlázással kapcsolatban a Gyakran Ismételt Kérdések

  • A termékek tartalmazzák a 27% ÁFA-t?
    • Nem tartalmazzák! Vállalkozásom alanyi adómentes vállalkozás, így csak Alanyi Adómentes számlát tud kiállítani, aminek nincs ÁFA tartalma. Költségként lehet elszámolni a teljes összeget.
  • Mennyi időn belül jelentkeztek a rendeléssel kapcsolatban?
    • 1 munkanapon belül felhívunk telefonon, hogy leegyeztessük veled a rendelésed adatait, és hogy mikorra vigye ki a futár csomagod.
  • Hogyan tudom meg, hogy hol van a csomagom?
    • Miután átadtuk a futárszolgálatnak a csomagod, küldünk egy e-mailt neked a csomagszámról és a futárszolgálat elérhetőségeiről, hogy náluk is tudj érdeklődni, de természetesen minket is hívhatsz a +36-70/358-9026-os számon vagy írhatsz a djuhasz94@gmail.com címre
  • Készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel vehetem át a csomagot?
    • Lehetőséged van mindkét módon fizetni. Bankkártáyval és készpénzben is, amelyik neked szimpatikus és kényelmes.

    Weboldallal kapcsolatban a Gyakran Ismételt Kérdések

    • Kötelező regisztrálni a vásárláshoz?
      • Nem kötelező, tudsz vásárolni regisztráció nélkül is. 
    • Milyen előnyökkel jár, ha regisztrálok?
      • Meg tudod nézni az eddigi rendeléseidet. 
      • A rendszer megjegyzi a számlázási / szállítási és egyéb adatokat, így neked nem kell minden egyes alkalommal kitölteni.
    • Mivel jár, ha nem regisztrálok?
      • Minden egyes rendelés alkalmával ki kell tölteni a számlázási és szállítási adatokat.

    _________________________________________________________________________

    ENGLISH

    F.A.Q. - Frequently Asked Questions (Will be updated according to customers' requests

     

        Questions about products

        • Can everything I see be ordered from the webshop?
          • Yes, of course.
        • What if the ordered product, by any chance, is damaged at the time of delivery?
          • You are legally allowed to ask for a refund according to the Hungarian Law. See the Terms of Use for for further information. 
        • Is there a warranty for the products? 
          • Of course there is, according to the Hungarian Law. See the Terms of Use for further information. 
        • What is time period of time within which warranty is valid?
          • 6 months.

        Frequently asked questions about delivery

        • What kinds of delivery methods can I choose from?
          • We manage the entire process of delivery with the courier company named GLS.
        • How much does the delivery cost?
          • The delivery costs are included in the price.
        • How much does does the delivery take?
          • GLS delivers within 2-3 workdays..
        • Should I expect delivery on weekends and holidays as well?
          • No, you shouldn't. There are no active couriers those days.
        • How will I get notified about the delivery?
          • GLS informs you on the day of delivery via e-mail, or SMS, depending on your choice. The courier will call you when he's standing at your doorstep. :)
        • Can I order the delivery for a specific point of time?
          • Yes, of course. Provided you give us your phone number, we will contact you to set the details of the delivery.

        Frequently asked question about VAT and Invoices

        • Do the products include VAT?
          • No, they don't.This webshop operates without VAT.
        • Will you, and if so, when will you contact me in connection with my order?
          • Providing you give us your phone number, we will call you within one workday to clarify the details of your order and to set the time of delivery.
        • How will I know the location of my package?
          • After we handed the package to the courier, we will send an email to you with the package number and the courier's contact information to be able to call them, but, of course, you can call us at the following phone number +36-70/358-9026-os or write to the following e-mail address: djuhasz94@gmail.com
        • Do I have to pay in cash or by credit card?
          • You can pay by both methods: in cash or by credit card, too. Whatever is more sympathetic for you.
        • Előreutalással is lehet fizetni?
          • Igen lehet. A rendelés egyeztetésekor is kérheted, amikor kollégánk felhív, vagy a rendelés leadásakor is jelezheted a „Megjegyzés” rovatban. Vagy e-mailt is írhatsz a különleges kéréseidről a djuhasz94@gmail.com címre.

        Questions in connection to webpage

        • Is it obligatory for me to register?
          • No, it isn't. You can purchase without making a registration. 
        • What are the benefits of registration?
          • You can take a look at your previous orders. 
          • Our system remembers your billing adress and all the other personal and shipping information.
        • What if I do not register?
          • You have to fill in the order and shipping details every time you want to buy something.
    x